رییس روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مطرح کرد:

هشدار دوباره بنیاد مستضعفان درباره ایمنی ساختمان پلاسکو

بیک محمدلو گفت: بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام کرده که ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات، استاندارد‌های لازم و پارکینگ است.

هشدار دوباره بنیاد مستضعفان درباره ایمنی ساختمان پلاسکوبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیک محمدلو با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر بازگشایی بخش باقیمانده ساختمان پلاسکو  اظهار کرد: تاکنون توسط بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام شده که ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات، استاندارد‌های لازم و پارکینگ است و مطابق ضوابط ۵ دهه گذشته ساخته شده و از نظر این بنیاد به عنوان مالک، قابلیت استفاده و ایمن‌سازی ندارد و با توجه به این شرایط و عدم امکان دسترسی به خیابان جمهوری بایستی تخریب شود.

وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر ایمن بودن و امکان استفاده از ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی پلاسکو توسط شرکت رامان یا بنیاد یا مشاور اعلام نشده و نتیجه بررسی‌ها تأکید بر ضرورت تخریب آن ساختمان است.

بیک محمدلو ادامه داد: درخواست بنیاد مستضعفان از شهرداری تهران با در نظر داشتن تعهدات و ضوابط جاری، تخریب ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی و صدور پروانه ساخت جدید پلاسکو براساس استاندارد‌های روز و تأمین پارکینگ کافی به صورت یکپارچه و با معماری مناسب در زمین شمالی و جنوبی پلاسکو و زمین موسوم به پارکینگ اکبر که جنب آن‌ها واقع شده در دست پیگیری است.

 انتهای پیام/

ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو، فاقد ایمنی تأسیسات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار