ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره‌های گردشگری در شیراز

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره‌های گردشگری در شیراز ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، سولماز دهقانی در بازدید از غرفه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در نهمین نمایشگاه گردشگری پارس با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌هایی اظهار داشت: در روزهایی که به دلایل مختلف همچون سرما گردشگران کمتری مسافرت می‌کنند برگزاری جشنواره‌های گردشگری می‌تواند به این حوزه رونق ببخشد. 

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز گفت: گرچه نهمین نمایشگاه گردشگری پارس نمره قابل قبولی به لحاظ کیفیت برگزاری کسب می‌کند اما باید دبیرخانه‌های دائمی برای برگزاری چنین نمایشگاه و جشنواره‌هایی ایجاد شود تا برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی آن‌ها با عجله صورت نگیرد. 

وی افزود: برای تحقق این موضوع نیازمند تدوین تقویم اجرایی برای مناسبت‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

دهقانی با اشاره به اینکه تقویم اجرایی مناسبت‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد گردشگری در شورای اسلامی شیراز تدوین می‌شود گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره‌های گردشگری نیز برپا می‌شود تا توسعه گردشگری در تمام روزهای سال دنبال شود.

عضو شورای شهر شیراز گفت: چنانچه با برنامه‌ریزی‌های بهتری نمایشگاه پارس برپا می‌شد ایرلاین‌های بیشتری از اروپا و شرق آسیا فرصت حضور در این رویداد گردشگری می‌یافتند که می‌توانست نتیجه بهتری برای شیراز به دنبال داشته باشد. 

دهقانی گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در شورای پنجم برای توسعه گردشگری صورت گرفته است که شهروندان از روزهای عید و آغاز سال جدید شاهد تغییرات و نتایج این برنامه‌ها هستند. 

انتهای پیام/ب

ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره‌های گردشگری در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار