وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تا نقطه مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی فاصله زیاد است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی داریم.

تا نقطه مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی فاصله زیاد است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تا نقطه مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی فاصله زیادی داریم افزود: در این زمینه قدم های خوبی در شهر تویسرکان برداشته شده است.

وی ادامه داد: گاهی برخی به ما لطف دارند و به دنبال حفاظت از ما هستند بنده از نیروهای مسلح و انتظامی تشکر می‌کنم ولی نباید این امر سبب ایجاد فاصله بین ما به عنوان خدمتگذار با مردم شود

شریعتمداری دشمن به دنبال ضربه زدن به شخصیت‌‍‌ها و مسوولان نظام است ولی نباید بین خدمتگذاران و مردم فاصله ایجاد شود، اظهار کرد: شهید آیت‌الله مفتح نیز این چنین بود و با وجود حفاظت حاضر نبود از مردم فاصله بگیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: هر چقدر در ستاد رفع موانع،پول، اعتبار و اقتصاد بدون در نظر گرفتن یکرنگی، صداقت و این اصول تلاش شود ثمری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد:شهید مفتح معتقد بود که باید با نگه داشتن جوانان همراه خود، به تدریج حق و حقیقت را به آنها نشان دهیم.

شریعتمداری در ادامه افزود: باید ببینیم رفتار مقتدا و رهبر ما با مردم چگونه است و باید همانطور با مردم ارتباط داشته باشیم، این مسیر زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود که نیازمند توجه جدی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: زمانی نیروهای چپی و سوسیالیستی به دنبال جذب جوانان و دانشجویان در دانشگاه‌ها بودند، روشنفکران دینی ما از جمله مقام معظم رهبری و شهید مفتح با اقدامات مناسب و رفتار درست سبب ایجاد وحدت در دانشگاه و حوزه شدند.

وی شهید مفتح را مظهر فعالیت‌های سازماندهی دانست و با بیان اینکه ایشان انسانی نهادگرا بود، گفت: ایشان مسیر خود را در این شکل ترسیم می‌کرد؛ این خصوصیت نظم دادن و نظم‌پذیری شهید مفتح کمتر در بین ما دیده می‌شود.

انتهای پیام/ج

فاصله زیاد تا نقطه مطلوب تحقق اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.