اصفهان میزبان سومین دوره " فیلم نامه خوانی " از دی ماه

رئیس دفتر تخصصی سینمای اصفهان سومین دوره " فیلم نامه خوانی در اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی حیدری با اشاره به برگزاری سومین دوره " فیلم نامه خوانی " در اصفهان بیان کرد: جلسات این دوره از ۱۲ دی ماه و به صورت هفتگی سه شنبه ها و همراه با نشست و گفتمان گروهی میان استاد و هنرجویان با حضور " سعید محسنی " برگزار می شود.

وی با بیان اینکه  در هرجلسه خوانش و نقد و ارزیابی حداکثر   ۲ فیلم نامه انجام میگیرد, افزود: در پایان دومین دوره نشست ها, درصورت تایید استاد و شورای فیلم نامه دفتر, فیلم نامه های برگزیده برای تولید از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان حمایت خواهند شد.

رئیس دفتر تخصصی سینمای اصفهان اظهار داشت: شرط لازم و اولیه دفتر تخصصی سینما برای حمایت از "تولید فیلم"، حضور در جلسات "فیلم‌نامه خوانی" و به دنبال آن خوانش، بازنویسی و تأیید فیلم‌نامه است که در پایان دوره دوم، هنرجویان و نویسندگان دو دوره، تا پایان بهمن ماه فرصت برای بازنویسی آثار خود خواهند داشت.

وی افزود: این جلسات از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در محل دفتر تخصصی سینما واقع در خیابان استانداری، جنب موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود که علاقه مندان تا 5 دی ماه فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

سومین دوره فیلم‌نامه خوانی از دی ماه در اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.