طرح توانمندسازی معتادان در مرکز ترک اعتیاد ملکشاهی

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی گفت: برای اولین بار در سطح استان طرح توانمند سازی معتادان در مرکز ترک اعتیاد ملکشاهی اجرا شد.

طرح توانمندسازی معتادان در مرکز ترک اعتیاد ملکشاهی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛علی محمودی اعلام کرد: هدف از این طرح آماده سازی افراد معتاد برای یادگیری مهارت های فنی و ایجاد بستر های کسب و کار برای ورود به بازار کار است.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی اظهار کرد: این طرح از سه ماه گذشته با همکاری اداره بهزیستی در محل مرکز ترک اعتیاد شهرستان با توجه به علایق و استعدادهای افراد اجرایی شده است.

وی افزود : تاکنون 21 نفر در قالب 4830 نفرساعت آموزش فنی توانسته اند مدرک لازم مهارت فنی و حرفه ای را در قالب این طرح کسب کنند.

محمودی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید در ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد مشارکت نمایند یادآور شد: اجرای چنین طرح های باعث ایجاد روحیه امید و نشاط و خود باوری افراد گرفتار شده در دام اعتیاد می شود.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ملکشاهی همچنین از اجرای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: در قالب این طرح 2700 نفر ساعت آموزش در رشته های ترشیجات و مشاغل خانگی آموزش داده خواهند شد.

انتهای پیام/اس

طرح توانمند سازی معتادان در ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.