امنیت مطلوب برقرار است و جای نگرانی نیست

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: امنیت به صورت کامل در استان و بخصوص در مناطق زلزله زده برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه احساس نمی شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  سردار "منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  گفت: مشکلی که بخواهد مخل امنیت باشد تا الان نداشتیم و امنیت مطلوب کاملا فراهم است و از این نظر جای دغدغه و نگرانی نیست.

وی افزود: وضعیت استان به صورت مرتب زیر کنترل پلیس است و تاکنون موردی که امنیت استان را به خطر بیاندازد، نداشته ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پلیس بعد از گذشت یک ماه از وقوع زلزله در مناطق زلزله زده همچنان پر رنگ است، گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات و انحراف ها در همه قسمت ها حضور پررنگی داریم اکنون یگان ویژه استان کرمانشاه و یک‌ گردان کمکی از چند استان نیز در این مناطق حضور دارند.

سردار امان اللهی اظهار کرد: اکنون ۲۵ ایستگاه پلیس و ۱۲۰ گشت های خودرویی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه فعال است و منطقه را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ها در شبکه های اجتماعی موضوعات را وارونه جلوه می دادند افزود: تعریف برخی افراد از امنیت و ناامنی درست نیست و ما این مواردی که منتشر می شد را بررسی می کردیم که واقعا صحت نداشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شناسایی جانباختگان زلزله و احراز هویت آنها توسط پلیس را از دیگر اقدام های نیروی انتظامی در زلزله اخیر عنوان کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از ۲ تیم ‌سگ های جسد یاب و سه تیم تشخیص هویت به شناسایی جانبختگان کمک کردیم.

 

 

انتهای پیام/ز

 

شناسایی جانباختگان زلزله و احراز هویت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.