فرماندار جدید بم معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، هادی شهسوار پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان بم معرفی و از خدمات رضا اشک فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حمید ذکاء‌اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار بم، گفت: ولایتمداری و توسعه همواره باید مدنظر مسئولان باشد و از هرگونه سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی و پرداختن به حواشی بپرهیزند.


 ذکاء‌اسدی اظهار داشت: زلزله بم به‌عنوان بزرگترین زلزله قرن آزمونی بزرگ برای مردم شهرستان بم بود که به خوبی این آزمون را پشت سر‌ گذاشتند.


وی با بیان اینکه در واقع مردم سرمایه اصلی مسئولان هستند، ادامه داد: مطالبه‌گری مردم در چارچوب قانون مورد توجه دولت و استاندار کرمان است و مسئولان موظفند پاسخگوی مردم باشند.


ذکاء‌اسدی با بیان اینکه امنیت پایه اصلی توسعه و پیشرفت است، عنوان‌کرد: شرق استان کرمان خط مقدم ما در همجواری با استان سیستان و بلوچستان و مرزهای شرق کشور است و در واقع امنیت مرکز و شمال استان وابسته به بم می باشد.


وی با تاکید بر این که ولایتمداری و توسعه همواره باید مدنظر مسئولان باشد و از هرگونه سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی و پرداختن به حواشی بپرهیزند، گفت: شهرستان بم از لحاظ پدافند غیرعامل، انتخابات و امنیت رتبه اول استان را داراست.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، اظهارکرد: ما باید با همدلی و اتحاد، امنیت پایدار ایجاد کنیم.

در این آیین هادی شهسوار پور به عنوان فرماندار جدید بم معرفی و از خدمات رضا اشک فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

شهسوار پور فرماندار دارالصابرین بم شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
خوبه
آخرین اخبار