رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خبر داد؛

افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس همزمان با دهه فجر در کشور

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به ضرورت زنده نگه یادو خاطره شهدا، گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ مرکز فرهنگی دفاه مقدس در کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار بهمن کارگر با اشاره به این‌که استان یزد استحقاق مرکز بهتر و بزرگتر از این را دارد، اضهار کرد: یزدی‌ها هم در زمان انقلاب، هم دفاع مقدس و هم دفاع از حرم پیشقدم بودند.

وی افزود: در قمستی از این مرکز یک شهید گمنام در نظر گرفته شده است که امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، بزودی پیکر مطهر این شهید عزیز به استان منتقل می‌شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان این که در مصوبه‌ای که توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت قرار شد تا در هر استانی یک مرکز فرهنگی یا موزه دفاع مقدس داشته باشیم.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این‌که در دهه فجر امسال ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ۱۰ استان افتتاح می‌شود، گفت: این مراکز فرهنگی در استان‌های یزد، اصفهان، فارس، مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، دزفول و کرمانشاه به طور همزمان به دست رئیس جمهور و رئیس کل ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح شود.

کارگر با اشاره به این‌که دفاع مقدس به تمام گروه‌ها و جناح تعلق دارد، تصریح کرد: بازدیدکنندگان این مرکز فرهنگی، عموم مردم هستند و باید آن‌ها را در این مرکز با مسائل انقلاب و دفاع مقدس آشنا کرد.

وی در پایان با تاکید بر این‌که مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید جایگاهی امن برای جوانان، خانواده شهداء و بسیجیان باشد، خاطرنشان کرد: در این مجموعه باید جایگاهی برای شهدای مدافع حرم نیز اختصاص داده شود.


انتهای پیام/ ا

10مرکز فرهنگی دفاع مقدس افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار