نامه سوریه به سازمان ملل درباره تجاوزگری‌های ائتلاف بین‌المللی

وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه‌هایی به سازمان ملل و شورای امنیت، به تجاوزگری اخیر ائتلاف بین‌المللی در این کشور اعتراض کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سوریه بار دیگر با ارسال نامه‌ای به سازمان ملل متحد تجاوزگری‌های ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح ضد داعش را به مردم دو استان این کشور محکوم کرد.

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره کشتار جدیدی که هواپیما‌های ائتلاف بین‌المللی به فرماندهی آمریکا در روستای «الجرذی شرقی» در استان دیرالزور انجام داده است، اعتراض کرد.

این وزارتخانه افزود اقدام ائتلاف در ارتکاب این جنایت فجیع جدید در حالی صورت گرفت که ارتش سوریه و متحدانش در حال نابود کردن گروه تروریستی داعش هستند، اما این اقدام بیانگر این مسئله است که هواپیما‌های ائتلاف در ظاهر با تروریسم مبارزه می‌کنند، اما به واقع در حال منتقل کردن تروریست‌ها به مناطق امن و حمایت از آن‌ها هستند.

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که سوریه به شدت این تجاوزگری‌های ائتلاف علیه شهروندان سوریه را محکوم می‌کند. همچنین بی‌توجهی بسیاری از طرف‌های بین المللی را محکوم می‌کند، طرف‌هایی که مدعی حمایت از قانون و حقوق بشر و قوانین بین‌المللی هستند، اما چشم خود را به روی جنایت‌های ائتلاف آمریکایی در دو استان الرقه و دیرالزور بسته اند.

انتهای پیام/

اعتراض سوریه به تجاوزگری‌های ائتلاف بین‌المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار