استکبار بدنبال ضربه زدن به نظام بود

استاندار همدان گفت:استکبار با دسیسه‌ها و فتنه‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام بود.

استکبار بدنبال صربه زدن به نظام بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت  استاندار همدان در همایش بزرگداشت شهید آیت‌الله محمد مفتح در سالن فردوسی تویسرکان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: امیدوارم دولت تدبیر و امید خدمتگذار شایسته‌ای برای شایسته‌ترین مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه از قبل از انقلاب و در طول انقلاب، استکبار و دشمنان دنبال این بودند انقلاب پیروز نشده و در صورتی پیروزی نیز موانعی ایجاد کنند، گفت: شهید مفتح باید قبل از انقلاب شهید می‌شد چراکه نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار بست تا انقلاب پیروز شود.

استاندار همدان با بیان اینکه از روز ابتدای پیروزی انقلاب استکبار دسیسه‎‌ها و فتنه‌های بسیاری به کار بست تا انقلاب شکست بخورد، تصریح کرد: مساله قومیت‌ها در آن ایام مطرح شد که ضربه‌ای به انقلاب وارد شود ولی این مساله رخ نداد.

وی با بیان اینکه شهید مفتح جزو داشته‌های ما بوده و خون این شهید بزرگوار همیشه بارور است، تصریح کرد: اگر امروز وحدت بسیار خوبی در شهرستان تویسرکان وجود دارد مربوط به نماینده مجلس این شهر است، در صورتی که در گذشته این وحدت وجود نداشت.

نیکبخت با اشاره به اینکه تویسرکان از گذشته بسیار طلبکار است و به درستی توسعه لازم را نیافته است، افزود: تویسرکان به لحاظ اشتغال، توسعه و واحدهای تولیدی مناسب، این شهرستان سهم خود را از اشتغال و تولید به خوبی خواهد گرفت و در آن مسیر نیز قرار دارد.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا تمام مطالبات و کمبودهای گذشته شهرستان تویسرکان را در این دولت جبران کرده و کاستی‌های قبل را برطرف کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه گردو باید با نام تویسرکان در ایران به ثبت برسد و نباید اجازه داد دیگران آن را مصادره کنند، عنوان کرد: برای تویسرکان باید قدم‌های بلندی برداشته شود که استحقاق آن را دارد ولی باید مردم تویسرکان نیز همراهی داشته باشند.

وی درباره تصفیه‌خانه شهرک صنعتی تویسرکان نیز بیان کرد: واحدهای مستقر در شهرک صنعتی پسابی ندارند که تصفیه‌خانه برای آنها ایجاد شود و تنها مساله کارخانه فاران شیمی بود که تدابیر لازم برای آن اندیشیده شده است.

نیکبخت با بیان اینکه همدان سرزمینی پر از راز و رمز است، اظهار کرد: همدان بزرگانی داشته است که همگی همیشه در سطح کشور و دنیا دارای جایگاه بالایی بوده و تاثیرگذاری داشتند.

انتهای پیام/خ

دسیسه و فتنه از کارهای استکبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.