هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال

شکست شاگردان اسلامی در خانه

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری دو بازی در تهران و دو بازی در شهر‌های تبریز و بندر، اما پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز ۲۳ آذر ماه با انجام سه دیدار پیگیری شد که در نخستین دیدار تیم پتروشیمی مارون و مس کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲۳-۲۷ به نفع پتروشیمی مارون پایان یافت و در تهران نیز نیروی زمینی و شهرداری کازرون رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی نیز با برتری ۲۲-۲۴ به نفع شهرداری کازرون خاتمه یافت.

** بازی دو تیم نیروی زمینی و پالایش نفت آبادان نیز از ساعت ١٦ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد آبادانی‌ها که در بازی هفته گذشته خود مغلوب شهرداری تبریز شده بودند و جایگاه دوم را از دست داده بودند بازی را بسیار طوفانی آغاز کردند و توانستند در کوارتر نخست با نتیجه ٢٠-١٥ به برتری برسند نیروی زمینی در این کوارتر توانست در آخر بازی امتیاز‌های خوبی کسب کند.

کوارتر دوم هم همانند کوارتر اول با برتری پالایش نف آبادان همراه بود و این تیم در نهایت توانست با نتیجه ١٧-٧ به برتری برسد. از حواشی جالب این کوارتر هم درگیری رنجبر از نیروی زمینی و حسن زاده از پالایش نفت آبادان بود و زمانی که اسلامی قصد داشت بازیکن خود را از زمین بیرون بکشد بازیکن او در ابتدا بیرون نیامد و پس از چند لحظه از زمین خارج شد.
دو تیم در دو کوارتر بعدی هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند البته بازیکنان دو تیم در صحنه‌هایی به عملکرد داوری اعتراض داشتند.

تیم پالایش نفت در پایان این بازی موفق شد با نتیجه ٧٠ - ٥٩ به برتری برسد و هشتمین برد خود در این فصل وا کسب کند.

** دیدار نفت و گاز گچساران و سنگ آهن بافق نیز که قرار بود پنجشنبه ۲۳ آذر ماه برگزار شود در روز جمعه ۲۴ آذر ماه برگزار می‌گردد. همچنین هپکو اراک و فولاد مبارکه سپاهان نیز روز جمعه در ساعت ۱۶ رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام /

هشتمین پیروزی پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار