معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان;

فعالیت 18 پایگاه هلال احمر در استان سمنان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از فعالیت 18 پایگاه ثابت و سیار و امداد هوایی همزمان با آغاز طرح زمستانه در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : هلال احمر استان سمنان با 14 پایگاه ثابت، 3 پایگاه سیار و همچنين يك پايگاه امداد هوايی در ایام زمستان در جهت امداد رسانی به مسافران در محورهای استان سمنان حضور خواهد داشت.


وی گفت: 53 امدادگر و نجاتگر بصورت 24 ساعته در پایگاه های امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان سمنان برای انجام کلیه خدمات امدادرسانی حضور دارند .


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: پایگاه های این جمعیت در محورهای استان سمنان مجهز به وسایل اسکان و تغذیه اضطراری شامل نان خشک، خرما و کنسرو و امدادگران هم مجهز به لباسهای گرم و تجهیزات گرمایشی هستند .


یحیایی تصریح کرد: به رانندگان و مسافران نیز توصیه می شود حتمأ قبل از انجام سفر از وضیت آب و هوایی جاده ها و وضعیت جاده ها کسب اطلاع کنند و در صورت لزوم به انجام سفر، حتمأ تجهیزات کامل مانند زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و... همراه داشته باشند.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان هدف از طرح زمستانه را خدمت رسانی به مردم و مسافران عنوان کرد و گفت: تلفن 112 بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم در طرح زمستانی است.


انتهای پیام / ه


امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان سمنان به مسافران

 

منبع : ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار