معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در قم:

ترامپ بیشتر از قبل دچار انزوا شده است

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام اخیر ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس، گفت: ترامپ با این کار بیش از قبل منزوی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام محسن قمی ظهر پنجشنبه در همایش «حوزه بین‌الملل؛ حوزه تمدن ساز» که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه نفس برپایی این همایش نشان از تحول در حوزه است گفت: برگزاری این همایش در وضعیت کنونی حوزه معنا دارد ولی اگر چند دهه قبل برگزار می‌شد ضرورت آن حس نمی‌شد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه بشری از یک نوع سرخوردگی نسبت به مکاتب بشری رنج می‌برد، اضافه کرد: مکتب سوسیالیسم با شعار عدالت به موزه تاریخ رفته و لیبرالیسم با شعار آزادی به افتضاح رسیده و دیگر مکاتب نیز همین وضع را دارند و بشر به این نتیجه رسیده است که به همان اندازه که پیشرفت علمی و تکنولوژیکی داشته است ظلم و جنایت و ستم نیز رشد کرده است.

معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: بشر، امروزه به دنبال یک منجی می‌گردد به همین دلیل حتی مراکز علمی پژوهشی دنیا نیز به ضرورت بازگشت به اخلاق و معنویت تأکید می‌کنند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که فلسفه‌های بشری نیز به یأس و ناامیدی رسیده انقلاب اسلامی با رویکرد تمدنی کارآمدی خود را ثابت کرده است.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ گفت: تصمیم نابخردانه اخیر رئیس جمهور آمریکا باعث انزوای ترامپ شد و پیام آن این است که جهان بدون آمریکا چقدر جهان آرام‌تری است.

انتهای پیام/س

سفرمعاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری به قم

 

برچسب ها: اخبار قم ، ترامپ ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.