مجوز سرمایه گذاری پروژه های تجدید پذیر و مولدهای گاز سوز در خوزستان

قائم مقام و معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای خوزستان از صدور 27 مجوز در زمینه نیروگاه های تجدید پذیر و مولدهای گاز سوز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهرداد بلادی موسوی، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای خوزستان در آیین عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی فتوولتاییک ملاثانی با اشاره صدور 27 مجوز سرمایه گذاری پروژه های تجدید پذیر و مولدهای گاز سوز در استان گفت: این نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث خواهند شد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، این نیروگاه در مدت 6 ماه به بهره برداری می رسد که یکی از پروژه های تاثیرگذار در این منطقه و در سطح استان به شمار می رود.

وی اذعان داشت: بحث انرژی های تجدید پذیر در سطح کشور و استان از جایگاه بالایی برخوردار بوده و خوزستان با دارا بودن دشت های پهناور میتواند یکی از استان های استراتژیک در زمینه ساخت این نیروگاه ها باشد.

قائم مقام و معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای خوزستان در ادامه افزود: اگر پروژه هایی در این زمینه در خوزستان به خوبی اجرا شود، ضمن ایجاد اشتغال، می تواند در جذب سرمایه گذار نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: امید است که مسئولان استان و به ویژه باوی و شهر رامین مانند گذشته از سرمایه گذار این طرح حمایت کافی را داشته باشند تا روند اجرایی کار به سرعت پیش برود.

سید مهرداد بلادی موسوی اظهار کرد: شرکت برق منطقه ای خوزستان به عنوان متولی توسعه و نگهداری شبکه های توزیع و فوق توزیع، پروژه های زیادی را در خوزسان تعریف کرده که 6 پروژه نیز به صورت همزمان در شهرستان باوی در حال انجام است.

وی بیان داشت: 3 پروژه پست، شیبان، شهید هاشمی و غدیر جزء این 6 پروژه به شمار می روند که همجوار شهر جدید رامین در حال اجرا بوده و امیدواریم در 3 سال اینده به بهره برداری برسند.

بلادی موسوی اذعان کرد: ارزش سرمایه گذاری این پروژه ها حدود یک هزار و 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام/گ

صدور 27 مجوز سرمایه گذاری پروژه های تجدید پذیر  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.