2600 خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی سردشت هستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سردشت گفت: 2600 خانوار با جمعیتی افزون بر 11 هزار نفر تحت پوشش خدمات اداره بهزیستی شهرستان مرزی سردشت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، شاهپور محمدی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین برگزار شد اظهار داشت: به همت اداره بهزیستی این شهرستان 1800 نفر معلول جسمی، حرکتی، ذهنی، حسی و روانی در شهرستان  شناسایی‌شده که با شرایط و ضوابط قانونی از خدمات این اداره برخوردارند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 2600 خانوار با جمعیتی افزون بر 11 هزار نفر تحت پوشش خدمات اداره بهزیستی شهرستان مرزی سردشت هستند.

محمدی گفت:  اولویت کاری اداره بهزیستی سردشت پیشگیری از معلولیت‌ها، آسیب‌های اجتماعی، ارائه خدمات استاندارد و برون‌سپاری درست برخی خدمات است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت نیز در این مراسم اظهار داشت:مناسب‌سازی فضای شهر، معابر، اماکن عمومی و خدمت‌رسانی به افراد معلول با حفظ و تقویت کرامت انسانی حداقل اقدام عملی است که می‌توان برای آنان انجام داد.

در این مراسم از 89 نفر کودک استثنایی و معلول موفق سردشتی نیز در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی، هنر، صنایع‌دستی، کارمند نمونه و مادران نمونه تجلیل به عمل آمد.

 انتهای پیام/ع

۱۸۰۰ معلول جسمی حرکتی در شهر مرزی سردشت شناسایی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.