معاون مجمع رهروان امر به معروف در بوشهر:

اجرای فریضه امر به معروف در جامعه یک وظیفه همگانی است

معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه همگانی است که لازم است این فریضه مهم در تمام سطوح اجرایی شود.

اجرای فریضه امر به معروف در جامعه یک وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حبیب الله نعمت الهی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر با تاکید بر توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح جامعه اظهار داشت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل هشتم قانون اساسی ایجاد شده است که همگان را دعوت به خیر و تحقق این فریضه الهی می‌کند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌­ای همگانی و متقابل است افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر نهادی کاملاً مردمی است که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیّت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر بسترسازی برای تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امروز بسترسازی و فراهم کردن زمینه برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه همگانی است که لازم است این فریضه مهم در تمام سطوح مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم در نظام اسلامی اجرایی شود.

نعمت‌الهی با تاکید بر این نکته که نیاز ضروری جامعه اسلامی است که تمامی اقشار جامعه با همدیگر تعامل فرهنگی داشته و نسبت به همدیگر از روحیّه ­ مطالبه­‌گری برخوردار باشند خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز مهم­ترین معروف، حفظ نظام اسلامی و به دست آوردن آرمان ­های حضرت امام خمینی (ره) تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/پ

وظیفه همگانی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.