تیم بازرسی شب یلدا؛

نظارت سه تیم بازرسی بر بازار شب یلدا دربروجرد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سه تیم بازرسی در بازار بروجرد بر فروش اقلام شب یلدا نظارت می‌کنند که هدف از اجرای این طرح جلوگیری از گران فروشی و کم فروشی برخی از اقلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛علی شاهرودی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: هر ساله در ایام مختلفی از سال تقاضا و خرید برخی از اقلام به مناسبت‌های مختلفی افزایش می‌یابد که برای جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه، تیم‌های ویژه بازرسی بر بازار نظارت می‌کنند.

 وی اضافه کرد: در بروجرد سه تیم بازرسی بر بازار نظارت دارند و بر فروش اقلامی مانند آجیل، میوه، شیرینی، شکلات و دیگر اقلام این شب نظارت دارند که هدف از اجرای این بازرسی جلوگیری از افزایش قیمت است.

 شاهرودی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار داشت: از چند روز پیش نظارت بر بازار برای شب یلدا آغاز شده، اما از روز شنبه ۲۵ آذرماه گشت‌های ویژه و نظارت‌های بیشتری صورت می‌گیرد چرا که هر چه به شب یلدا نزدیک‌تر می‌شویم تقاضا برای خرید این اقلام بیشتر می‌شود و ممکن است برخی قیمت‌ها را چند برابر افزایش دهند که طی بازرسی‌ها از افزایش قیمت جلوگیری می‌شود.

 به گفته وی شهروندان اقلام مورد نیاز را حتما از فروشگاه‌ها و مغازه‌های معتبر خریداری کنند چرا که برخی در این مدت از فرصت استفاده کرده و ممکن است کالا‌های تاریخ گذشته را در معرض فروش قرار دهند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد به همه شهروندان توصیه کرد هر گونه گران فروشی، کم فروشی و یا دیگر تخلفات را به شماره ۱۲۴ سامانه خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا بلافاصله اقدامات لازم صورت گیرد.

 انتهای پیام/م

سه تیم بازرسی بر بازار شب یلدا نظارت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.