طرح مصباح؛

برگزاری طرح مصباح در دانشگاه آزاد خرم‌آباد

طرح فرهنگی مهارتی مصباح ویژه دانشجویان مستعد فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی دانشگاه آزاد خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طرح فرهنگی مهارتی مصباح ویژه دانشجویان مستعد فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی به‌همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حمایت معاونت فرهنگی این دانشگاه با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد.

طرح یک ساله مصباح به دو صورت فصلی و طی چهار تا پنج روز در هر فصل و دیگری به‌صورت هر دو هفته یک‌بار طی روز‌های پنج‌شنبه به مدت دو تا شش ساعت برگزار می‌شود.

در این دوره مباحث آموزشی، مهارت‌های تشکیلاتی، مباحث فرهنگی، مباحث بینشی و فقهی و مباحث اخلاقی توسط اساتید مطرح کشوری به دانشجویان ارائه می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان با اشاره به این‌که تا شش ماه آینده طرح مصباح در واحد‌های الیگودرز، بروجرد و دورود برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر مرحله مقدماتی طرح مصباح در دانشگاه آزاد خرم‌آباد در حال برگزاری است و در صورت امکان مرحله تکمیلی آن نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که امیدواریم این طرح موجب تقویت همدلی در بین دانشجویان و دانشگاه شود، اضافه کرد: تمام تشکل‌های دانشجویی و فعالان فرهنگی زیر چتر انقلاب اسلامی هستند و با این حال طرح مصباح بدون این‌که گرایش فرهنگی و سیاسی خاصی بر آن حاکم باشد، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

طرح مصباح در دانشگاه آزاد خرم‌آبادبرگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.