در پی برگزاری مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان داخل سالن به میزبانی کرمان؛

کمانداران برتر در بخش ریکرو مشخص شدند

مسابقات رنکینگ کشوری داخل سالن در رشته ی ریکرو آقایان و بانوان که به میزبانی کرمان برگزار شد، با قهرمانی کمانداران یزدی و تهرانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات مرحله دوم رنکینگ داخل سالن کشوری تیراندازی با کمان در بخش آزاد و در دو گروه آقایان و بانوان به میزبانی کرمان در اردوگاه شهید باهنر ماهان در حال برگزاریست.

23 آذر، رقابت ها در رشته ی ریکرو آقایان و بانوان با حضور 87 کماندار از سراسر کشور پیگیری شد که در پایان، در بخش ریکرو آقایان، رضا شبانی از یزد، مهدی ملکی از تهران و مهدی نظریان  از یزد به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

در بخش ریکرو بانوان نیز پریسا روحانیان، سارا صداقتی و نازنین زهرا جمالزاده از تهران مقام های اول، دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین رقابت های کامپوند در بخش بانوان و آقایان نیز با حضور 50 کماندار، از ساعت 9 صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر ماهان آغاز می شود.

رقابت های مرحله دوم رنکینگ داخل سالن کشوری در دو رشته ریکرو و کامپوند 23 و ۲۴ آذر جاری به میزبانی هیئت تیراندازی با کمان شهرستان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان مسابقات تیراندازی با کمان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار