رئیس پليس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگيری سارق خودروی ميلياردی كمتر از 24 ساعت

فردی كه اقدام به سرقت يک دستگاه خودروی لوكس كرده بود كمتر از 24 ساعت ازسوی كارآگاهان پليس آگاهی استان اصفهان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  با اشاره به دستگیری سارق خودرو، اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت خودروی لوکس و مدل بالای وی توسط فردی ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ستار خسروی افزود: کارآگاهان پس از تحقیقات لازم و انجام اقدامات علمی و تخصصی ویژه فردی که مرتکب این سرقت شده بود را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش خودروی مسروقه یک میلیارد و 700 میلیون ریال بود، گفت: در این رابطه خودروی به سرقت رفته کشف و به مال‌باخته تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

خسروی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از وقوع این گونه حوادث به شهروندان توصیه می‌کنیم بر روی خودروی خود لوازم ایمنی، نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان نصب کنند و هرگز اتومبیل خود را به صورت روشن حتی برای یک لحظه رها نکنند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارق خودرو در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.