معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل

امسال بیش از دویست متقاضی دریافت تسهیلات به بانک های استان هرمزگان معرفی شدند.

معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عاملبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از دویست متقاضی دریافت تسهیلات به بانک های استان هرمزگان معرفی شدند.

وی افزود: بیش از هزار و هفتصد متقاضی دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب نام نویسی کردند که از این تعداد هزار و 175نفر پس از تایید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: بیش از چهل میلیارد تومان تسهیلات به 8واحد تولیدی صنعتی نوساز و درحال بازسازی اختصاص یافت.

قاسمی گفت: 27 میلیارد تومان نیز در زمینه تولیدی ،کشاورزی و صنعتی به چهل و یک واحد در استان تسهیلات پرداخت شد.
وی افزود: مقرر شد بیش از 35 میلیارد تومان هم برای رونق تولید بیش از 90 واحد واحد تولیدی و صنعتی در استان تسهیلات پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: برای طرح های با پیشرفت فیزیکی 60 درصد یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مصوب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان نیز گفت: رونق صنایع نیمه فعال و غیر فعال و نیمه تمام به چرخه تولید در اولویت است .

علی رئوفی افزود: بانک های عامل باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی سرعت عمل داشته باشند.

انتهای پیام /ز

متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.