مرحله دوم پارک سرچشمه سرابان احداث می شود

شهردار نطنز گفت : به منظور جذب گردشگر مرحله دوم پارک تفریحی سرچشمه سرابان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر عملیاتی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی پیراینده شهردار نطنز اظهار داشت: در آغاز فعالیت عمرانی مجموعه شهرداری نطنز پارک سرچشمه سرابان که بعنوان یکی از قطبهای گردشگری باغشهر تاریخی نطنز محسوب می شود و در ایام نوروز و فصل تابستان گردشگران بسیاری را پذیراست، در اولویت قرار داد و پروژه فاز دوم را استارت زد.

وی افزود: اجرای عملیات فاز دوم پارک سرچشمه سرابان شامل عملیات احداث ۴۰ سکوی نشیمن و اقامت گردشگران، زمینهای فوتبال و والیبال، محوطه باز و آمفی تئاتر روباز، آبنما و فواره، مسیر پیاده رو پیوسته به پارک، درختکاری و گسترش فضای سبز و نصب وسایل ورزشی حرکتی است که ابتدا نقشه آن توسط دفتر فنی شهرداری نطنز تهیه شد.

علی پیراینده تصریح کرد: این عملیات در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و به منظور جذب بیشتر توریست و گردشگر، افزایش سکوی اقامت مسافرین، گسترش فضای پارک سرچشمه، زیباسازی و بهسازی پارک و درآمد پایدار برای شهرداری اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد:  با تلاش نیروهای شهرداری عملیات اجرایی فاز دوم پارک سرچشمه سرابان تا نوروز با قوت ادامه دارد و سعی خواهد شد کلیه عملیاتها مرحله به مرحله اجرا و تقدیم شهروندان و گردشگران باغشهر تاریخی نطنز شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار