دستگیری ۱۲۸ تبعه غیرمجاز در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزبانان این هنگ از ورود ۱۲۸ تبعه بیگانه غیر مجاز به داخل خاک کشور جلوگیری و آنان را دستگیر کردند.

دستگیری ۱۲۸ تبعه غیرمجاز در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی اکبر نواب زاده  فرمانده هنگ مرزی سراوان  اظهارداشت: مرزداران با هدف حراست از مرز‌های میهن اسلامی و جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع کشور‌های بیگانه از مرز‌های جنوبی استان، در حین پایش منطقه موفق شدند این افراد را که بدون توجه به محدوده حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به عمق خاک کشور را داشتند شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات اتباع بیگانه غیرمجاز کشور همسایه که با وحود هشدار‌های مأموران مرزی سعی داشتند به سمت خاک کشور پاکستان متواری شوند با اقدام سریع و قاطع مرزداران دستگیر شدند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشور باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد می‌شود.

سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت، شرقی‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

جلوگیری از ورود  ۱۲۸ تبعه غیرمجاز به  مرز‌های جنوبی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار