برادرم را نجات می‌دهم حتی اگر 10 شیر محاصره‌اش کنند

کشتی گیر تیم بیمه رازی در مورد حمایتش از برادرش گفت: سعید برادر من است و اگر حتی 10 شیر هم او را محاصره کنند، به مصاف شیرها خواهم رفت و او را نجات خواهم داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سامان عبدولی عصر امروز در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با اشاره به اینکه قهرمانی بیمه رازی در این رقابت‌ها گفت: خدا را شکر می‌کنم که این دیدار با پیروزی ما ختم شد؛ اما برای قهرمان شدن  خیلی تلاش کردیم و یک اردوی 10 روزه را پشت سر گذاشتیم و وارد اصفهان شدیم و دو روز هم اینجا تمرین داشتیم و به آنچه که سال گذشته نرسیدیم  باوجود همه شایستگی‌هایی که سال گذشته داشتیم، امسال به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: در گروه ما دو تیم قدرتمند وجود داشت و بدون شک می‌توان گفت که در گروه ما شانس‌های قهرمانی، یعنی تیم‌های روسیه و قرقیزستان، حضور داشتند که توانستیم با شکست این دوتیم به نیمه‌نهایی برسیم و در مسابقه‌ای که با باخت عجیب من همراه بود، توانستیم ترکیه را شکست دهیم  و بااقتدار و شایستگی بچه‌ها قهرمان شویم.

کشتی‌گیر تیم بیمه رازی در مورد میزبانی اصفهان در این دوره از رقابت‌ها نیز گفت: میزبانی اصفهان عالی بود، اما یک عده انگشت‌شمار به دلیل تعصب روی تیم ایذه بطری به سمت من پرتاب کردند و البته من به آن‌ها حق می‌دهم که به دلیل تعصب این کار را کردند.

عبدولی در مورد حمایتش از برادرش گفت: سعید برادر من است و اگر حتی 10 شیر هم او را محاصره کنند، به مصاف شیرها خواهم رفت و او را نجات خواهم داد و در پایان از تماشاگران اصفهانی و ایذه‌ای هم که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

 

مسابقات کشتی جام باشگاههای جهان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.