امام جمعه الیگودرز:

خیانت‌کار بزرگ علیه مسلمان جهان، رژیم منحوس سعودی است

حجت الاسلام ارزنده گفت: رژیم منحوس آل سعود بدبنال برقرای ارتباط محکم با رژیم کودکش صهیونیست که این اقدام خیانت بزرگی بر علیه همه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: متاسفانه ظلم وستم چنان جهان را در برگرفته که و سربازان رژیم منحوس صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود با دو پا بر روی بدن طفل ۶ ماهه می‌روند وکود ک. ۱۱ ساله فلسطینی را با قساوت قلب خفه می‌کنند، هم اکنون سران کفر برجهان مسلط شده و هر غلطی که دلشان بخواهند انجام می‌دهند.

 وی ادامه داد: متاسفانه برخی دولت‌های مسلمان نیز بدبنال نابودی اسلام ومسلمین هستند، عادل الجبیر وزیر امور خارجه آل سعود بیان کرده که ما راهکار‌های مناسبی برای ارتباط محکم‌تر با اسرائیل اتخاذ می‌کنیم این در حالیکه سران این رژیم در ظاهر خود را ام القری و خادم الحرمین معرفی می‌کنند، ولی درحقیقت خیانتکارتر از رژیم منحوس آل سعود به حرمین شریف و مسلمانان وجود ندارد.

 امام جمعه شهرستان الیگودرز اضافه کرد: سران آل سعود با استفاده از پول نفت همه نوع ظلم وستم برعلیه مسلمانان ومخصوصا شیعیان انجام می‌دهند و هیچ سازمان یا نهادی وجود ندارد که حتی مردم و مسلمانان برای پناه به آنجا رجوع کنند.

 خطیب نماز جمعه الیگودرز ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه اشترانکوه وحوادث رانندگی در الیگودرز بیان کرد: متاسفانه درالیگودرز آمار کشته‌ها و مجروحان بر اثر تصادفات بسیار زیاد می‌باشد در ماه اخیر حدود ۱۳ نفراز شهرستان در حوادث در محور‌های ورودی جان خود را از دست داده اند.

 حجت الاسلام ارزنده بیان کرد:یکی از علت‌های اصلی این حوادث و کشته‌ها وضعیت جاده‌ها که مسئولین باید با توان بیشترنسبت به ایمنی و استاندارسازی آن اقدامات لازم را انجام دهند و دومین عامل بی توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی ورانندگی که متاسفانه سبب ایجاد حوادث منجر به فوت شده است.

 مسئول ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر شهرستان به روایتی در خصوص شب یلدا اشاره کرد وافزود: در روایت بیان شده که شب و روز‌های زمستان بهترین کمک و یاری برای مومنین است چرا که روز کوتاه زمانی مناسب برای روزداری و شب‌ها طولانی نیز بهترین زمان برای عبادات است و صله رحم از بهترین اعمال در شب یلدا به شرطی که با انجام، غبیت، تهمت و چشم به هم چشمی و... همراه نباشد.

وی افزود: شب یلدا مانند سایر شب‌ها فرقی ندارد و در این شب کمک به فقرا و زلزله زدگان فراموش نشود چرا که برخی از این عزیزان با وجود سرمای هوا هنوز در چادر‌ها زندگی می‌کنند مردم ومسئولین کمک به این زلزله زدگان را ادامه دهند.

انتهای پیام/د

مسئولین ایمن سازی جاده‌ها را انجام دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.