امام جمعه موقت دلفان:

مسئولان مراقب توطئه های استعمار پیر انگلیس باشند

امام جمعه موقت دلفان عدم پرداخت چند ماهه حقوق نیرو‌های شهرداری را مایه تاسف دانست و اظهار داشت: تعدادی از این افراد حدود ۱ سال است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و امیدواریم که مهمترین تمرکز شهردار جدید بر روی حل این مسئله باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام خانی امام جمعه موقت شهرستان دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به سفر جانسون وزیر امور خارجه انگلیس به ایران اشاره کرد و گفت: سفر جانسون به تهران که به‏ صورت رسمی قرار بود برای بهبود روابط اقتصادی ایران و انگلیس و مذاکره در باب مسائل پسابرجام باشد؛ با تلاش رسانه ‏های انگلیسی و سخنانی که خود جانسون داشت، به ‏عنوان سفری برای آزادسازی دو جاسوس دستگیرشده دو تابعیتی در ایران تبدیل شد.

 وی افزود: از طرفی انگلستان به عنوان یکی از کشور‌های ۱+۵ که در برجام طرف مذاکره ایران بوده و تعهداتی به ایران داده بود، ازجمله کشور‌هایی است که به تبعیت از آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است.

 امام جمعه موقت شهرستان دلفان گفت: در چنین شرایطی مسئولین ما باید نیات شوم و اهداف خاص انگلیس را مورد توجه قرار دهند و از هرگونه خوشبینی به دشمنی این چنین عهدشکن خودداری کنند و مواظب باشند فریب این روباه پیر را نخورند. انگلیس در کنار آمریکا در کشتار مردم بحرین و یمن دخیل است و در برجام نیز حتی به سفارت ایران در لندن اجازه ایجاد یک حساب بانکی ساده در بانک‌های انگلیس را نداده‌اند.

 وی در رابطه با اقدام اخیر ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا با تصمیم خود مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از "تل‌آویو" به "قدس" بزرگترین اشتباه دوران خود را مرتکب شده است، چون اولا جبهه مقاومت را متحدتر، قوی‌تر و مصمم‌تر می‌کند ثانیا بیداری عظیم اسلامی و عربی را کلید می‌زند ثالثا با این اقدام مسأله فلسطین را دوباره در کانون توجه دنیا قرار داده است.

 حجت الاسلام خانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح (ره) در سال ۱۳۵۸، گفت: شهید مفتح و شهید مطهری از پیشگامان و منادیان وحدت حوزه و دانشگاه بودند که به صورت عملی اقدام نمودند و قدم‌های بلندی را در این زمینه برداشتند و در طول انقلاب اقدامات خوبی در این جهت صورت گرفته است، البته تا رسیدن به هدف مطلوب راه زیادی باقی است.

 وی با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه از یادگار‌های ارزشمند امام خمینی (ره) است، ادامه داد: ما اکنون به سطوح عالی‌تری از وحدت حوزه و دانشگاه نیاز داریم که یکی از آن‌ها تولید علوم اسلامی است و این مسئله‌ای است که حوزه و دانشگاه برای تحقق آن نیازمند تعامل و همکاری باهم هستند.

 امام جمعه موقت شهرستان دلفان در ادامه سخنان خود به انتصاب شهردار جدید نورآباد اشاره کرد و گفت: نبود درآمد پایدار از مهمترین مشکلات شهرداری است که می‌توان این موضوع را با خلاقیت و مدیریت درست حل کرد. به عنوان یک شهروند امیدوارم مسئولین در زمان خدمت خود، مردم را بطور دقیق در اطلاع وضعیت شهر قرار دهند.

 وی عدم پرداخت چند ماهه حقوق نیرو‌های شهرداری را مایه تاسف دانست و اظهار داشت: تعدادی از این افراد حدود ۱ سال است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و امیدواریم که مهمترین تمرکز شهرداری بر روی حل این مسئله باشد.

 حجت الاسلام خانی به لزوم مقابله شهردار جدید با منافع شخصی و مسائل خلاف قانون اشاره کرد و افزود: در رسانه‌های خبری شهرستان، اعضاء سابق شورای شهر در مصاحبه‌های خود به موضوع طلبکار بودن شهرداری از تعدادی افراد با نفوذ اشاره کرده بوند که امیدواریم شهردار جدید با به شدت این موضوع برخورد کند. متاسفانه برخی از مسئولین به محض انتصاب خود مسئولین گذشته را مقصر معرفی می‌کنند، اما یک مدیر باید بدنبال فرصت‌ها باشد و بیشترین بهره برداری را از آن‌ها به عمل آورد.

انتهای پیام/د

شهردار جدید پرداخت حقوق معوق کارگران را در اولویت قرار دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.