امام‌جمعه یزد:

فتنه انگیزی تازه استکبار در ایران

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: دشمنی استکبار اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسد، انگلیس و آمریکا به دنبال فتنه‌انگیزی تازه در ایران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد اختلاف در کشور هستند بر لزوم حفظ وحدت جناح‌های سیاسی و مسئولین تأکید کرد و افزود: دشمنی استکبار اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسد،انگلیس و آمریکا به دنبال فتنه‌انگیزی تازه در ایران هستند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری گفت: دشمن همواره به دنبال این بوده تا با ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه و دور کردن این دو نهاد اثرگذار و مهم کشور از یکدیگر مانع پیشرفت کشور و تحقق آرمان‌ها انقلاب شود.

امام جمعه یزد با اشاره به منویات امام راحل عظیم‌الشأن پیرامون لزوم وحدت و همراهی و ارتباط این دو نهاد، اظهار داشت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند: همراه نبودن حوزه و دانشگاه با یکدیگر هلاکت هر دو را به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان کشور همواره به دنبال راهی برای ضربه زدن به‌نظام و انقلاب و جلوگیری از پیشرفت کشور هستند، تصریح کرد: یکی از حربه‌های همیشگی دشمن در این راستا ایجاد اختلاف بین مسئولین و جناح‌های سیاسی کشور است.

نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: در این بین همه اقشار جامعه باید با هوشیاری و بصیرت به موضوع وحدت و همدلی توجه ویژه داشته باشند.

آیت‌الله ناصری گفت: بااین‌وجود عده‌ای هنوز به این مستکبرین امیدوارند و دراین‌بین علی‌رغم اینکه دشمنی و هدفمند بودن فعالیت‌های رسانه‌های آن‌ها مشهود است همچنان گوش خود را به رسانه‌های معاند و فتنه‌گری همچون بی‌بی‌سی سپرده‌اند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولین در برابر فتنه‌انگیزی‌های انگلیس و آمریکا در کشور، به سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران اشاره کرد و افزود: انگلیس همچون گذشته به دنبال فتنه‌انگیزی و کسب منفعت از کشور است.


انتهای پیام/ ا

توجه به موضوع وحدت با هوشیاری و بصیرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار