مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در بافق برگزار شد

دومین دوره مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی بافق با حضور ۲۰ استان و بیش از ۱۰۰ ورزشکار با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی بافق با بیان اینکه دومین دوره و راند چهارم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی این شهرستان و به یاد شهید محیط بان "علی اکبر قنبری زاده " برگزار شد گفت:بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در این مسابقه باهم به رقابت پرداختند.

سیدعلی نوروز زاده افزود:موتور سواران در این مسابقه در ۴ کلاس ۶۵،۱۵۰،۲۵۰،۴۵۰ و در رده سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان استعداد‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی به تشریح نفرات برتر در هر کلاس پرداخت و تصریح کرد:در کلاس ۶۵ سی سی علیرضا حسین احدی از هرمزگان، محمد سینا داشگر از خراسان جنوبی و امیر بیدی از تهران به ترتیب به سکوی اول تا سوم ایستادند.

شهردار بافق افزود:در کلاس ۱۵۰ سی سی محمد حسین دانش پژو و پیمان علیزاده از تهران و پوریا ثابتی فر از کرمان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

نوروز زاده در خصوص نفرات برتر کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان بیان داشت:در کلاس ۲۵۰ سی سی ورزشکاران حمید مهین خاکی، فرهاد عبدالله زاده و جواد بیدی از تهران در جایگاه اول تا سوم ایستاند و در کلاس ۴۵۰ سی سی ورزشکاران محمود جدیدی و مجید نصیرلو از تهران و فریدون نور محمدان از کرمان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود:در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان علی برزور زاده از خراسان، رضا نادری از تهران و افشین سیروس از همدان و در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان امیر رضا ثابتی فر از تهران، مهران عسکری از قزوین و مرات نراقی از تهران به ترتیب به سکوی اول تا سوم ایستادند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی بافق همچنین تیم‌های تهران، کرمان و توابع تهران را به ترتیب تیم‌های اول تا سوم عنوان و بیان کرد:تیم اخلاق این دوره از مسابقات شهرستان بافق معرفی شد.

گفتنی است:مرحله پنجم و پایانی این مسابقات در خوزستان برگزار می‌شود که موتورسوارانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به تیم ملی دعوت می‌شوند تا در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا شرکت کنند.


انتهای پیام/ ا

قهرمانان در مسابقات قهرمانی2018 آسیا شرکت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار