ممانعت مزدوران آل خلیفه از برگزاری نماز جمعه شیعیان بحرین

نیروهای مزدور رژیم آل خلیفه برای هفتاد و چهارمین هفته متوالی مانع از برگزاری بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست، نیروهای مزدور رژیم بحرین و شبه نظامیان سر تا پا مسلح وابسته به رژیم آل خلیفه با تجهیزات نظامی خود برای هفتاد و چهارمین هفته متوالی مانع از برگزاری بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین شدند.

بر این اساس، مزدوران آل خلیفه امروز جمعه 15 دسامبر 2017 با محاصره ورودی های شهرک الدراز، مانع از ورود شهروندان بحرینی و نمازگزاران به مسجد امام صادق علیه السلام شدند تا اقامه نماز جمعه در این مسجد تعطیل شود. از اینرو بسیاری از شهروندان بحرینی نماز خود را بصورت فرادا در مسجد اقامه کردند.

از سوی دیگر ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: جلوگیری از ادای نماز جمعه در ادامه جنایت‌های طایفه گرایانه و کینه توزانه ای است که رژیم آل خلیفه ضد اصلی ترین بخش مردم بحرین مرتکب می شود. همچنین ده‌ها شهروند بحرینی در شهرک الدراز به رغم آماده باش نظامی نیروهای رژیم آل خلیفه، تظاهرات گسترده ای برگزار کردند. این تظاهرات در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و با هدف آماده شدن برای روز شهید بحرین صورت گرفت.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن عکس‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم، شعارهایی علیه رژیم آل خلیفه و دفاع از حق مردم بحرین در تعیین سرنوشت خود سردادند. تظاهرکنندگان بحرینی همچنین از مقامات بحرین خواستند حصر آیت الله شیخ عیسی قاسم، را پایان دهند. آنها همچنین خواستار پایان محاصره امنیتی شهرک الدراز شدند.

انتهای پیام/

نماز جمعه شیعیان بحرین باز هم برگزار نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار