مراسم چهلمین روز شهادت محیط بان، قنبری زاده دربافق برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت محیط بان بافقی، علی اکبر قنبری زاده با حضور جانشین عقیدتی سیاسی ناجا، امام جمعه بافق، جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در مهدیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در این آیین به تشریح ایثار و از خود گذشتگی‌های شهدا برای سرافرازی کشور پرداخت و گفت:فردی که جان خود را در راه دفاع از اسلام و حریم ولایت فدا می‌کند در واقع خود را به اوج رسانده است.

حجت الاسلام محمد هادی بهشتی پور افزود: تمام وصیت نامه‌های شهدا از صدر اسلام تا کنون نشان می‌دهد که آنهابرای دفاع از ولایت و، ولی خدا در زمان غربت، جان خود را فدا کرده اند.

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از ولایت جان خود را فدا کردند تصریح کرد:قدرت ایران باید به رخ تمام دنیا کشیده شود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به پاداش و ثمرات انفاق و ایثار بیان کرد:خداوند برای برطرف کردن نیازمندی‌های انسان واجباتی از جمله انفاق را در جلوی راه ان‌ها قرار داده که با استفاده از آن بتواند انسان هارا هدایت کند.

بهشتی پور افزود:هنگامی که لذت در انفاق رشد می‌کند به ایثار تبدیل می‌شود و فرد آنچه را که در اختیار دارد به خداوند تقدیم می‌کند.

وی خطاب به خطاب به مردم دیاردارالشجاعه بافق خاطر نشان کرد:این روحیه ایثار و فداکاری شما مردمان، با وجود امام جمعه این شهرستان و وحدت همگانی باید تا ابد حفظ شود.

گفتنی است:شهید محیط بان، علی اکبر قنبری زاده بافقی در ۱۱ آبان ماه برای حفاظت از محیط زیست و دفاع از مرز و بوم این کشور در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر درکویر ساغندبه شهادت رسید.


انتهای پیام/ ا

چهلمین روز درگذشت شهید محیط بان بافقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار