پلیس کانادا در حال بررسی مرگ «مشکوک» یک زوج میلیاردر در تورنتو

پلیس کانادا اعلام کرد تحقیق درباره «مرگ مشکوک» یکی از ثروتمندترین زوج‌های این کشور در عمارتشان در تورنتو را آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پلیس کانادا اعلام کرد در حال بررسی مرگ «بری شرمن» و همسرش، صاحبان شرکت داروسازی «اپوتکس»، است. جسد این دو نفر که از ثروتمندترین افراد کانادا بودند روز جمعه در عمارتشان در تورنتو کشف شد.

پلیس کانادا در حال بررسی مرگ «مشکوک» یک زوج میلیاردر در تورنتو

پلیس پس از یک تماس از منزل این زوج در شمال شرقی تورنتو از مرگ آنها خبردار شد و اجساد را که در کیسه‌های مخصوصی قرار گرفته بودند، با یک ون از آنجا خارج کرد. پلیس کانادا اعلام کرده است شرایط مرگ این زوج مشکوک است. به گفته کارآگاهان هیچ نشانه‌ای از ورود اجباری به منزل این زوج مشاهده نشده است.

پلیس کانادا در حال بررسی مرگ «مشکوک» یک زوج میلیاردر در تورنتو
پلیس در حال انتقال یکی از اجساد به خارج از منزل این زوج ثروتمند کانادایی


همسایه‌ها، تاجرانی که با این زوج، ارتباط کاری داشتند و برخی از مهم‌ترین سیاستمداران کانادا از مرگ آنها ابراز تاسف کرده‌اند. «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، در پیامی توییتری نوشت: «ما به خانواده و دوستان آنها تسلیت می‌گوییم».

«جان توری» شهردار تورنتو، نیز در یک بیانیه با اشاره به کمک‌های این زوج به شهرشان اعلام کرد از این اتفاق شوکه و ناراحت شده است. او همچنین گفت: «پلیس در حال تحقیق درباره مرگ آنها است و امیدوارم این تحقیقات جواب سوالات همه کسانی که عزادار هستند را بدهد».

خانواده شرمن اخیراً خانه شان را به بهای 5.4 میلیون دلار برای فروش گذاشته بودند. یک مسئول فروش املاک و مستغلات که برای بازدید از خانه رفته بود، اجساد آنها را در زیرزمین پیدا کرد.

شرمن 75 ساله شرکت آپوتکس را در سال 1974 با فروش داروهای عمومی (ژنریک) ارزان قیمت آغاز و سهم زیادی از بازار را از آن خود کرد. نشریه فوربز دارایی‌های شرمن را 3.2 میلیارد دلار تخمین زده است.

اپوتکس هفتمین تولیدکننده داروهای ژنریک جهان است که 11 هزار کارمند دارد و سالانه بیش از 2 میلیارد دلارِ کانادا دارو به 45 کشور جهان صادر می‌کند.

سی‌بی‌سی گزارش داد این زوج برای کارهای بشردوستانه‌ای که انجام می‌دادند، شناخته شده بودند. آنها ده‌ها میلیون دلار به بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های یهودی اهدا کرده بودند.

انتهای پیام/

تحقیق پلیس کانادا درباره مرگ مشکوک یک زوج میلیاردر در تورنتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار