حجت الاسلام فقیهی:

ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز ۲۵ آذرماه در سایت لبیک خبر داد.

ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک آغاز شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عاليات خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از امروز 25 آذر ماه در سایت لبیک آغازشد و تا پنجم دی ماه ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، دانشگاهیان مشتاق سفر زیارتی عتبات عالیات برای اعزام های بازه زمانی بهمن ۹۶ تا اردیبهشت ماه 97 می توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک نسبت به ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

وی افزود: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شده و هر دانشگاهی می تواند 2 تاریخ برای شرکت در قرعه کشی انتخاب و ثبت نام کند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام در پنج گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، متاهلین،دانشجویان دختر ،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام می گیرد.

جرئیات اعطای وام به زائران دانشگاهی

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت در خصوص اعطای وام به زائرین دانشگاهی نیز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به زائرین دانشگاهی تسهیلات بانک ملت یا صندوق رفاه دانشگاهیان تعلق خواهد گرفت و زائران می توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.

گفتنی است؛ جزئیات بیشتر در خصوص شرایط و چگونگی ارائه تسهیلات به دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
ان شاالله که قسمتم بشه برم عتبات . آرزومه . التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
arm
۱۲:۱۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خوش به سعادتشون