اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛

آزمون سراسری قرآن و عترت درلرستان برگزار می شود

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در ۲۴ رشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمدی،  مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت یک‌ صد مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت در سطح استان از برگزاری آزمون قرآنی وزارت ارشاد در چهار بخش خبرداد.

احمدی گفت: این آزمون در بخش‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم، معارف اهل‌بیت(ع) و انس با قرآن و در ۲۴ رشته برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام در شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، ۱۸ آذرماه آغاز شده و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد که افراد می‌توانند در قالب داوطلب آزاد و یا از طریق مؤسسات در این آزمون شرکت کنند.


وی با اشاره به برگزاری این آزمون در چهار بخش، اظهار کرد: این آزمون در بخش‌های حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل‌بیت(ع) و انس با قرآن و در ۲۴ رشته برگزار می‌شود.


احمدی با اشاره به برگزاری آزمون انس با قرآن‌کریم به‌صورت الکترونیکی در ۱۲ اسفندماه، اضافه کرد: آزمون شفاهی حفظ ویژه دانش‌آموزان تا پایان مقطع ابتدایی در بازه زمانی ۱۲ لغایت ۱۷ اسفندماه سال‌جاری، توسط دارالقرآن‎های آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در ۲۴ رشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.