تیم فوتبال پنج نفره ایران سهمیه مسابقات جام جهانی اسپانیا را به دست آورد

تیم فوتبال پنج نفره ایران در سومین دیدار خود از سری بازی‌های آسیایی مالز‌ی توانست تیم تایلند را با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب کند.

تیم فوتبال پنج نفره ایران سهمیه مسابقات جام جهانی اسپانیا را به دست آوردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، در ادامه بازیهای آسیای مالزی انتخابی بازیهای جهانی که در مالزی در حال برگزاری است تیم فوتبال نابینایان کشورمان ایران ضمن ارائه نمایش چشمگیر ،در سومین دیدار خود مقابل تایلند قرار گرفت ،که تا پایان وقت بازی بانتیجه مساوی یک بر یک با گل بهزاد زاد علی اصغر انجام شد و با ضربات پنالتی توانست با نتیجه 4 بر 3 تایلند را مغلوب کند و به فینال راه یابد.

حریف ما در بازی فینال چین از گروه چین از گروه A خواهد بود.

چین کره جنوبی از گروه B را با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کرد و به فینال برای مقابله با ایران فردا به وقت محلی 4 راه یافت.

بازیهای فوتبال ۵ نفره در دووقت ۲۵ دقیقه ای و یک وقت استراحت ده دقیقه ای بین دو نیمه در زمینی به ابعاد ۴۰ در۲۰ اما محصور شده برگزار می شود.

چهار بازیکن اصلی هر تیم نابینا و تنها دروازه بانان بینا هستند. داخل توپ ، زنگوله ای قرار دارد که با صدای آن بازیکنان به سمت توپ می روند البته مربیان هرتیم نیز دراطراف زمین ، بازیکنان را برای به کنترل درآوردن توپ یاری می دهند.

داوران نیز در هر بازی به طور مرتب عینک وچشم بند بازیکنان را بررسی می کنند تا مبادا بازیکنی ازقدرت کم بینایی خود بهره ببرد.

ضمنا کادر اجرایی سفارت ایران در مالزی ،جهت تشویق ملی پوشان در بازی بین دو تیم تایلند و ایران حضور داشتند.

تیم فوتبال پنج نفره ایران با کسب این پیروزی  سهمیه مسابقات جام جهانی اسپانیا را به دست آورد.

انتهای پیام/

برتری تیم فوتبال پنج نفره ایران مقابل تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار