«گناه باران» برگزیده جایزه ادبی سیلک شد

کتاب «گناه باران» اثر سید محمود علوی نیا در سومین دوره جایزه ادبی سیلک برگزیده شد.

گناه باران کتاب برگزیده جایزه ادبی سیلک شدسید محمود علوی نیا، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتابش با عنوان «گناه باران» گفت:  «گناه باران» که توسط انتشارات قلم طلایی منتشر شده است در اختتامیه سومین دوره جشنواره ادبی سیلک به عنوان اثر برگزیده معرفی شد و مشاور فرهنگی و اجرایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر و شهردار کاشان و عبدالمهدی مستکین دبیر بین المللی یونسکو در ایران در این مراسم حضور داشتند.

وی افزود: کتاب «شوق شیرین» اثر شیرین عربشاهی که توسط انتشارات قلم طلایی منتشر شده بود در جشنواره ادبی سیلک برگزیده شد و نویسنده کتاب دختری با معلولیت جسمی است.

این شاعر با اشاره به افتتاح یک انجمن ادبی در شهر کاشان اظهار کرد: انجمن ادبی سیلک در روز چهارشنبه در شهر کاشان افتتاح شد و افراد زیادی در افتتاحیه این انجمن ادبی حاضر شدند.

گفتنی است مجموعه شعر «گناه باران» اثر سید محمود علوی نیا شعرهایی با مضامین عاشقانه و اجتماعی را دربرمی گیرد و بیشتر شعرها در قالب غزل آمده است. همچنین در کنار آن اشعاری در قالب‌های رباعی، چند دوبیتی و یک ساقی نامه نیز دیده می‌شود.

مجموعه شعر «شوق شیرین» توسط انتشارات قلم طلایی منتشر شد و شعرهای شیرین عرب شاهی را دربرمی‌گیرد. وی از جمله معلولانی است که به سرودن شعر می پردازد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.