سارق حرفه ای در بوکان به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس شهر بوکان از دستگیری وشناسایی یک سارق حرفه ای با ارتکاب به 12 فقره سرقت در این شهر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی رئیس پلیس شهر بوکان  از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای خبر داد و افزود بدنبال مراجعات و شکایات مردمی  به پلیس مبنی بر سرقت دوربین های مدار بسته منازل و مغازه ها توسط سارق یا سارقین ، موضوع در صدر برنامه های پلیس قرارگرفت .

سرهنگ محبعلی در ادامه اظهار داشت حساسیت موضوع و مطالبات مردمی،  پلیس را بر آن داشت که  با انجام کارهای اطلاعاتی و همکاری مردم فرهیخته بوکان و بررسی کلیه سرقت هایی که با این شیوه صورت گرفته بود محل اختفای  یک نفر از سارقان را  در یکی ازمحلات بوکان شناسایی و وی را دستگیر نماید.

وی گفت : متهم در بازجویی ها به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

 رئیس پلیس شهر بوکان در خاتمه به هموطنان گرامی توصیه کرد  در صورت وقوع سرقت سریعا موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

دستگیری سارق حرفه ای در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
عزیزان چرا هیچ کس پیگیر استفاده از بنزین های بدون استاندارد در ارومیه نیست؟!!! چرا هیچ احدی در مورد فاجعه آمیز بودن این روند اطلاع رسانی نمیکند؟ حداقل مردم را با ین موضوع آشنا کنید که در هوایی با آلودگی ذرات زیر 2.5 میکرون چه باید بکنند؟! مردم در پارک در روزی که شاخص 140 بود ورزش میکردند!!!!!! یعنی اصلا متوجه موضوع آلودگی نیستند و حق هم دارند چون ندیده بودند. این شهر یک کارخانه و تولیدی با انتشار گازهای سمی ندارد! اصلا صنعتی ندارد! یک هوی پاک داشت که آنرا هم گرفتیم.