بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در آینده نزدیک

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت:در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت:کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد با فضای 1800 متر مربع و با اعتبار 40 میلیارد ریال توسط شرکت پیمانکار به طور موقت تحویل شبکه بهداشت و درمان مهاباد شده است و یکسری امکانات دیگری را برای تجهیز این کلینیک می طلبد که دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری برای تهیه امکانات و تجهیزات پزشکی از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی می باشد.

حسنی گفت: تعدادی از تجهیزات پزشکی جهت راه اندازی این کلینیک از وزارت بهداشت تحویل دانشگاه می شود و تجهیزات اداری نیز با فراهم شدن اعتبار خریداری می شود و در صورت تامین منابع مالی در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی خواهیم بود.

وی افزود: تعداد از تجهیزات پزشکی جهت راه اندازی این کلینیک از وزارت بهداشت تحویل دانشگاه می شودو تجهیزات ادارای نیز با فراهم شدن اعتبار خریداری شده و در صورت تامین منابع مالی در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی این مرکز خواهیم بود.

 حسنی خاطر نشان کرد: با شرایط و امکانات فعلی درمانگاه تخصصی قادر به راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی هستیم تا در آینده تجهیزات پزشکی مورد نیاز این مرکز تامین شود.

وی در پایان اظهار داشت: شهرستان مهاباد به دلیل شرایط خاص جغرافیای بلوک جنوب استان است علیرغم اینکه در شهرستان های مختلف جنوب استان تخصص های مختلفی جهت درمان شهروندان داریم و طبعا یکسری تخصص ها در شهرستان های کوچکتر وجود نداشته و مراجعین می بایست به مراکز بزرگتر همچون مهاباد مراجعه نمایند و این امر باعث افزایش بار مراجعات به این درمانگاه تخصصی می شود.

 انتهای پیام/ع

افتتاح کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.