رزمنده یزدی مدافع حرم: 

روشنگری ایران نفوذ استکبار حهانی به سرگردگی آمریکا را در منطقه محدود کرد

رزمنده یزدی مدافع حرم گفت:با مدیریت رهبر معظم انقلاب و تلاش رزمندگان اسلام در نبرد با تکفیری های جنایتکار و فرماندهی بسیار عالی سردار قاسم سلیمانی به فضل خداوند متعال بساط گروهک تروریستی داعش در منطقه برچیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار محمدرضا فلاح زاده رزمنده یزدی مدافع حرم گفت: با مدیریت رهبر معظم انقلاب و تلاش رزمندگان اسلام در نبرد با تکفیری های جنایتکار و فرماندهی بسیار عالی سردار قاسم سلیمانی به فضل خداوند متعال بساط گروهک تروریستی داعش در منطقه برچیده شد.

فلاح زاده جمعه شب درابرکوه با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا، افزود: رهبری حکیمانه معظم له، پایداری ملت، دولت، ارتش،نیروهای مردمی عراق، سوریه و شهدای مدافع حرم عامل پیروزی جبهه مقاومت بود.

استاندار سابق یزد با بیان اینکه گروه های تکفیری داعش، انسان های بی بهره از دین هستند، ادامه داد: صهیونیست ها و استکبار جهانی با حمایت و ارایه کمک های مالی به گروه های تروریستی از جمله داعش ، هدف شان ایجاد نفاق، تفرقه و ضربه زدن به مسلمانان خصوصا شیعیان بود.

این رزمنده مدافع حرم تاکید کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت مدافعان حرم، شر داعش و گروه های تروریستی دفع و امنیت در منطقه برقرار شد که با تلاش و مجاهدت نیروهای جبهه مقاومت ، فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب‌الله ، شهدا و ایثارگران مدافع حرم، ریشه داعش در منطقه کنده شد.

فرمانده پیشین لشکر 19 فجر فارس با بیان اینکه ایران بهترین کشور در حوزه دینی ، اخلاقی ، سازندگی و امنیت در عرصه جهانی است، تصریح کرد : نوک حمله دشمنان به سوی ولایت و انقلاب اسلامی است، آنها می دانند، ولایت و انقلاب عامل روشنگری در جهان اسلام است.

فلاح زاده افزود: مومن همیشه در پیشگاه خداوند عزیز است، اگر انسان کاری را برای رضای خدا انجام می دهد، همیشه در پیشگاه الهی عزیز است.

وی با اشاره به اینکه نشانه های ایمان به خدا ، جهاد در راه خدا ، علم همراه با تذهیب و کار و تلاش است، یادآورشد : سردار سلیمانی شخصیتی با تقوا و برای رضای خداوند متعال و با پیروی از ولایت برای دفاع از حریم اسلام تلاش کرده و می کند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه سردار سلیمانی توانست، منیت و هوای نفسانی را از خود دور کند، تاکید، کرد: این سرباز فداکار اسلام و ولایت بیش از 35 سال در جبهه ها در دفاع از اسلام، رضای الهی و مقام ولایت فعالیت دارد.

این مدافع حرم در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ مکتب تشیع ، غنی کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و ... نمونه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده پیشین لشکر الغدیر استان یزد با اشاره به شیطنت های آمریکا در منطقه ادامه داد: آمریکا همیشه عامل ناامنی در جهان و منطقه بود و برای اینکه جلو پیشرفت های ایران را بگیرد ، تحریم و جنگ را راه انداخت تا مانع موفقیت های ایران بشود، روشنگری ایران بود که نفوذ استکبار حهانی به سرگردگی آمریکا را در منطقه محدود کرد.

استاندار سابق یزد در ادامه به خدمات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، 15 سد در ایران ساخته شده بود، هم اکنون صدها سد منطبق با استانداردهای بین المللی در جمهوری اسلامی ساخته شده است .

فلاح زاده در ادامه به پیشرفت های ایران در حوزه پزشکی در پیوند کبد، کلیه ، سلول های بنیادی و غیره با برخی کشورهای پیشرفته اشاره کرد و گفت: حتی پیشرفت اندیشمندان ایرانی در بعضی از حوزه های پزشکی و سایر علوم از کشورهای غربی بیشتر است، این موفقیت ها و پیشرفت ها حاصل دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

وی اضافه کرد: باید نسل امروز را نسبت به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی که کم نیست، آگاه کنیم زیرا دشمن تلاش دارد جلو پیشرفت ما را بگیرد.

وی در ادامه اشاره ای هم به محرومیت های ابرکوه کرد و افزود: با وجود خدماتی که در حوزه های عمرانی ، صنعتی ، درمانی ، کشاورزی و راهسازی انجام شد، هنوز از شهرستان های کم برخوردار استان یزد است باید غبار محرومیت از آن زوده شود.

وی اظهار کرد: ضرورت دارد مسئولان استان و شهرستان ابرکوه در این ارتباط بیش از گذشته تلاش و از تمام ظرفیت های منطقه استفاده کنند.

در آیین یادشده که در مسجد کوثر ابرکوه برگزار شد، جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، قشرهای مختلف مردم ، شماری از مسئولان اداره ها و نهادها حضور داشتند.

مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

ولایت و انقلاب عامل روشنگری در جهان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار