رئیس اداره محیط زیست شهرستان ازنا:

متخلفین شکار پرنده در ازنا دستگیرشدند

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ازنا از دستگیری دو نفر متخلف شکار غیر مجاز پرنده و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و ۵ قطعه اردک از این متخلفین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ درویشی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان ازنا از دستگیری دو نفر متخلف شکار غیر مجاز پرنده و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و ۵ قطعه اردک از این متخلفین خبر داد.

درویشی گفت: در پی گشت وکنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان ازنا در منطقه دره تخت، دو نفر متخلف که اقدام به شکارغیرمجاز ۵ قطعه اردک نموده بودند؛ پس از چند ساعت تعقیب و گریز و درگیری دستگیر و از آن‌ها یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۷ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه عمل ارتکابی صورت گرفته بر اساس قوانین شکار و صید جرم محسوب می‌شود؛ پرونده این متخلفین جهت رسیدگی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید تا پایان دادرسی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگهداری می‌شوند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ازنا از تمامی دوست داران محیط زیست در خواست نمود تخلفات زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/د

دستگیری متخلفین شکار پرنده در ازنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.