حل مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت آبادان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از مذاکراتی که با 2 معاون وزیر نفت داشتیم آنها قول مساعد برای رفع مشکلات مالی تیم صنعت نفت دادند.

وی گفت:قرار است در روزهای آینده بودجه مناسبی از سوی وزارت نفت به تیم صنعت نفت آبادان تزریق شود تا این تیم در نیم فصل دوم بتواند با جذب بازیکنان جدید خود را تقویت کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:با توجه به محرومیت هایی که مردم آبادان با آن دست و پنجه نرم می کنند، نتیجه گیری تیم صنعت نفت در لیگ برتر مرهمی بر زخم های مردم این شهر است.

شرفی گفت: عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ امسال امیدوار کننده است و این تیم در نیم فصل دوم می تواند روند بهتری را پیش بگیرد.

وی افزود:متاسفانه امسال شرایط مالی این تیم مناسب نیست و این مساله تا حدود زیادی در انگیزه و شرایط روحی بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:این تیم با شرایطی که دارد از شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیا برخوردار است ولی اگر بودجه در زمان لازم نرسد نمی توان به نتیجه گیری این تیم امیدوار بود.

شرفی افزود: هواداران آبادانی از وزارت نفت انتظار دارند با حمایت از تیم صنعت نفت زمینه را برای ادامه روند نتیجه گیری این تیم در نیم فصل دوم فراهم کند.

شرفی گفت:با توجه به نتایجی که تیم صنعت نفت در نیم فصل اول لیگ برتر و جام حذفی کسب کرده شور و نشاط اجتماعی مناسبی در آبادان شکل گرفته ولی اگر وزارت نفت حمایتی از این تیم نکند دود آن به چشم آبادانی هایی می رود که این تیم را جزیی از زندگی خود می دانند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برترفوتبال کشور با 21 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

زردپوشان آبادانی روز سه شنبه هفته جاری و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس است.

انتهای پیام/د

قول مساعد وزارت نفت برای حل مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.