در برنامه «من و شما» مطرح شد؛

واکنش شدید غفوریان به شایعه خودکشی‌اش/ بازیگر «زیر آسمان شهر» فیلم سینمایی می سازد

مهران غفوریان روز گذشته مهمان برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی پور بود و با بیانی جدی به سوالات پاسخ داد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهران غفوریان در ابتدای برنامه درباره کم کردن وزن خود در مقطعی از زمان گفت: از آنجایی كه مفصل ران من از بین رفته است، وزن زیاد برای درد پاهایم بد است و پزشك میگوید باید ٢٠ تا ٣٠ كیلو وزنم را كاهش دهم اما این مقدار كاهش وزن كار آسانی نیست . من یكبار به تصمیم خودم جراحی زیبایی لاغری انجام دادم كه بیشتر سایز من كم شد تا وزن. اما در کل من زیاد غذا نمی خورم.

*کسی نمی دانست سیگار می‌کشم

آرش ظلی پور با اشاره به ترک سیگار از او پرسید گویا سلامتی ات این اواخر خیلی مسئله مهمی شده است که غفوریان در پاسخ گفت: کامل ترک نکردم، اما سیگار كشیدن را خیلی كم كردم.  هرچند که فکر میکنم کسی نمی دانست که سیگار میکشم و الان همه فهمیدند.

*از کسانی که برایم شایعه درست کردند نمی گذرم

غفوریان در پاسخ به این سوال مجری برنامه که چرا این قدر حاشیه و شایعه دور و بر او است، تا جایی که گفته می شد كه وی از كمپ ترك اعتیاد نیز فرار كرده است، گفت: وقتی كه یك هنرمند مدت زمانی كم كار باشد حواشی دور و برش زیاد می شود . من مدتی كم كار بودم و مسائل درشت را تكذیب می كردم. اصولا فرد بی حاشیه ای هستم چون كارهایی نمی كنم كه از نظر مردم عجیب و غریب باشد؛ اما در مقطعی حواشی پیرامون ما زیاد شده بود . مثلا مجله ای بود كه نوشت : خودكشی مهران غفوریان ! یا مثلا یكبار كه سفر زیارتی به مشهد داشتم دچار مسمومیت غذایی شدم وقتی كه بیدار شدم دیدم چند نفری عكس گرفته اند و رفته اند . وقتی پرسیدم اینها که بودند گفتند اینها خبرنگار بودند در حالیكه خدا گواه است كه من مسموم شده بودم . 

ظلی پور به خبری که گفته می شد غفوریان با اسلحه تقلبی مردم را ترسانده و چند سال قبل به این بهانه بازداشت شده هم اشاره کرد و غفوریان با خنده گفت: هیچ وقت از کسانی که این شایعات کثیف را درست کردند نمی گذرم و آنها را نمی بخشم، چون آنها مادر و خانواده من را آزار دادند.

 

*اگر امروز پیشنهاد خالتور را به من بدهند هرگز بازی نمی کنم

 غفوریان که فیلم خالتور را روی پرده دارد در پاسخ به این سوال که چقدر به خاطر پول در این فیلم بازی کرده و آیا از نقش آفرینی در آن راضی است گفت: فیلم خالتور که دارد می فروشد، فیلم غیر اخلاقی نیست !

ظلی پور پرسید برای بازی در فیلم خالتور، شیر و عسل، آس و پاس و فیلم های مشابه چیزی به نام فیلمنامه وجود داشته که غفوریان در این باره بیان کرد: خالتور فیلمنامه داشت اما بعضی چیزها را تهیه كننده می گوید كه مثلا مخاطب رقص هندی را می پسندد و از من می خواهند . من این اواخر در حوزه كارم بسیار سخت گیر شده ام. فیلمنامه های خیلی بهتر از خالتور بود و اگر امروز پیشنهاد این فیلم را به من بدهند دیگر بازی نمیكنم چون یكبار آن را بازی كرده ام. من از این فیلم دفاع نمی كنم، اما درباره فیلمی كه هم اكنون در حال اكران است صحبت نمی کنم . فیلم پنج میلیارد فروخته است و اینطور نبوده كه مردم را با مسلسل به سالن سینما ببرند، خودشان دوست داشته اند و دیده اند. آنتن صدا و سیما برای نظر شخصی من و شما نیست . من خودم الان دوست ندارم فیلمی مثل خالتور بازی كنم . وقتی كه فیلم از اكران پایین بیاید می توانم در موردش صحبت كنم اما این سبك فیلم دیگر مورد سلیقه من نیست. 

مهران غفوریان اولین فیلم سینمایی اش را می سازد

وی كه به تازگی به عرصه كارگردانی ورود كرده است در خصوص اولین ساخته سینمایی اش گفت : حمید نعمت الله به من لطف دارد و به عنوان مشاور پروژه كنار من است. فیلمنامه كمدی این کار را آقای محمد رضا آرین می نویسند و علی لدنی تهیه كننده  آن هست . با رضا عطاران صحبت كرده ام اما میدانم كه خیلی گرفتار است برای همین با هومن سیدی هم صحبت كرده ام. می خواستیم كار به جشنواره برسد كه متاسفانه فیلمنامه تمام نشد ولی به هرحال پیش تولید جدی کار به زودی شروع می شود.

گفتنی است؛ برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور و سردبیری دنیا خمامی جمعه ها ساعت 14 روی آنتن شبکه شما می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار