بازديد هيئت تكنيكی كمپانی «كمرشپيله» آلمان از سالن‌های اصلی تئاتر تهران

هيئتی سه نفره از متخصصان كمپانی بزرگ كمرشپيله برای بررسی شرايط سالن‌های تهران و گفتگو برای توسعه مراودات تئاتری مشترک به تهران سفر كردند.

بازديد هيئت تكنيكی كمپانی «كمرشپيله» آلمان از سالن‌های اصلی تئاتر تهرانبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر؛ در روزهای گذشته هيئتی سه نفره از متخصصان كمپانی بزرگ كمرشپيله برای بررسی شرايط سالن‌های تهران و گفتگو برای توسعه مراودات تئاتری مشترك به تهران سفر كردند.

اين هيئت در سفر سه روزه خود از سالن‌های مولوی، مجموعه ايرانشهر، مجموعه وحدت و رودكی، سالن حافظ و مجموعه تئاتر شهر بازديد كردند.

كمپانی «مونچنر كمرشپيله» يكی از بزرگ‌ترين مراكز تئاتر جهان است. اين كمپانی صد ويازده سال پيش تاسيس شده و طی اين سال‌ها توليد و اجرای مهمترين آثار نمايشی جهان را برعهده داشته است.

ماندگارترين و مهم‌ترين آثار دراماتيک كارگردانان مؤلفی همچون فردريک دورنمات، فرانک ودكايند، برتولت برشت، رابرت ويلسون و فريتز كورتنر نمونه‌هايی از فعاليت‌هاى اين كمپانی بوده است كه با گذشت سال‌ها از اجرای اين آثار، همچنان از فيلم آن به عنوان يك منبع معتبر آموزشی در دانشگاه‌های مختلف استفاده و نمايش‌نامه‌های آن تدريس می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 هیئت خارجی برای بازدید از سالن های تئاتر وارد ایران شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار