یکی از صاحبان CNG اردبیل به خاطر سوء استفاده میلیاردی دستگیرشد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: یکی از صاحبان سرشناس سی ان جی در اردبیل به خاطر سوء استفاده 60میلیارد ریالی از کارکرد CNG دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: این فرد سرشناس با دستکاری تجهیزات نسبت به پائین نشان دادن کارکرد 60میلیارد ریال سوء استفاده کرده بود که با ورود مستقیم دادستانی به عنوان مدعی العموم و همکاری شرکت گاز استان فرد تحت تعقیب قرارگرفته با بررسی پرونده و اثبات اتهام روانه زندان شد.

وی گفت: این فرد متخلف به حبس و برگرداندن بیت المال محکوم شده است.

عتباتی تصریح کرد: در برخی مراکز CNG نیز مشابه این مورد گزارش شده که با ورود دادستانی و بررسی فنی و کارشناسی دست چپاولگران بیت المال از حقوق مردم کوتاه و مجرمین به مجازات خواهند رسید.

وی با تاکید براینکه دادستانی مصمم است در تمامی حوزه هایی که سوء استفاده کنندگان قصد چپاول بیت المال را دارند ورود کرده از حقوق عامه مردم دفاع خواهد کرد نسبت به متولیان و مسولان مربوطه که هر از گاهی از تخلف به وقوع پیوسته چشم پوشی کرده اند هشدار داد مراقب رفتارها واقدامات زیرمجموعه خود باشند وگرنه قانون به سراع آنها نیز خواهد رفت و در این خصوص اغماض نخواهد کرد.

انتهای پیام/ح

دستگیری فرد متخلف در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.