کسب مقام چهارم مسابقات موتور کراس استان در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی سیستان وبلوچستان گفت:سیستان وبلوچستان مقام چهارم مسابقات موتور کراس در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

کسب مقام چهارم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور توسط تیم سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دومین دوره مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی بافق با حضور ۲۰ استان و بیش از ۱۰۰ ورزشکار با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان گفت:دومین دوره و راند چهارم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی این شهرستان و به یاد شهید محیط بان "علی اکبر قنبری زاده " برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در این مسابقه باهم به رقابت پرداختند که ۶ ورزشکار ازسیستان وبلوچستان به رقابت پرداختند وتوانستندمقام‌های ذیل راکسب کنند.
در کلاس ٨٥ سی سی امیرحسین علی بیگی هفتم و سجاد رزمخواه مقام هشتم

در کلاس ٢٥٠ سی سی مهدی رزمخواه مقام پنجم و مجید گرگیچ مقام هشتم

درکلاس ٤٥٠ سی سی فرهاد گرگیچ مقام هشتم
و بهرام توسلی کیا در کلاس ٤٥٠ سی سی ب. دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه بازماند.

توسلی کیا افزود:موتور سواران در این مسابقه در ۴ کلاس ۶۵،۱۵۰،۲۵۰،۴۵۰ و در رده سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان استعداد‌های خود را به نمایش گذاشتند.

 گفتنی است:مرحله پنجم و پایانی این مسابقات درخوزستان برگزار می‌شود که موتورسوارانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به تیم ملی دعوت می‌شوند تا در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا شرکت کنند.

انتهای پیام/گ

کسب مقام چهارم مسابقات موتور سواری  توسط تیم سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار