جامعه عشایری استان ایلام شیوه های جدید دامداری را فرا بگیرند

استاندار ایلام از عموم جامعه عشایری استان ایلام خواست شیوه های نوین و جدید دامداری را به منظور بهره وری بیشتر فعالیت ها فرا گرفته و مورد استفاده قرار دهند.

جامعه عشایری استان شیوه های جدید دامداری را فرا بگیرند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: مجموع اعتبارات عمرانی جامعه عشایری استان تا پایان سال جاری 60 میلیارد ریال است که 50 درصد آن تخصیص یافته و در صورت ارائه طرح های عمرانی و زیرساختی امکان افزایش این بودجه تا سقف 50 درصد و نیز جذب اعتبار از محل ماده 12 امکان پذیر است.

وی افزود: برای اجرای طرح های زیرساختی جامعه عشایری در صورت نیاز به اعتبارات بیشتر باید بودجه عمرانی امور عشایری افزایش یابد.

استاندار ایلام تاکید کرد: امور عشایری استان با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط با ارائه طرح های عمرانی و زیرساختی میزان اعتبارات پروژه های عمرانی مورد نیاز استان را مشخص کنند تا بتوان برای اجرای این طرح ها ردیف بودجه مشخص کرد.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: کمیته ای متشکل از اداره کل اطلاعات، معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی، سازمان برنامه و بودجه و اداره کل امور عشایری طی 10 روز آینده تشکیل و در این کمیته نیازهای زیرساختی، عمرانی و رفاهی این جامعه در حوزه های مختلف در قالب ارائه پروژه و راهکارهای قابل اجرا برای تعیین ردیف بودجه مشخص شود.

انتهای پیام/ه

جامعه عشایری استان شیوه های جدید دامداری را فرا بگیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.