زلمی مجددی:

نیروهای سازمان جاسوسی «موساد» با پوشش آمریکائی‌ها وارد افغانستان می‌شوند

نماینده ولایت بدخشان در مجلس گفت: دولت باید ورود و خروج شهروندان آمریکایی را کنترل کند، چرا که نیروهای سازمان موساد با پوشش آمریکائی‌ها وارد افغانستان می‌شوند.

نیروهای سازمان جاسوسی «موساد» با پوشش آمریکائی ها وارد افغانستان می شوندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس افغانستان از ورود و خروج شهروندان آمریکایی به آن کشور بدون روادید هشدار داد.

«زلمی مجددی»، نماینده ولایت بدخشان در مجلس افغانستان گفت: دولت افغانستان باید ورود و خروج شهروندان آمریکایی را کنترل کند چراکه نیروهای سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) با پوشش آمریکائی ها وارد افغانستان می‌شوند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش در افغانستان از سوی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) تجهیز می‌شوند.

این نماینده افغان همچنین به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل از سوی آمریکا را محکوم کرد و از دولت کابل خواست روابط خود با آمریکا را به حالت تعلیق درآورد.

عبیدالله بارکزی، نماینده ارزگان در مجلس افغانستان نیز از دولت افغانستان خواست تا مانع اقدامات خودسرانه آمریکا در افغانستان شود.

وی افزود: چنانچه کشورهای اسلامی در قبال مساله قدس کوتاهی نشان دهند، مقامات آمریکا و همچنین رژیم اشغالگراسرائیل،  جرات و جسارت بیشتری پیدا می کنند.

"دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا در تاریخ 15 قوس، قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام کرد که این اقدام وی با مخالفت و واکنش‌های گسترده مردمی، سران کشورها و مجامع بین‌المللی روبرو شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.