اجرای طرح نماز کلید بهشت در دنا

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح نماز کلید بهشت با مشارکت ۱۴۰ مربی سوادآموزی در شهرستان دنا در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان دنا در سی سخت گفت: این طرح برای نخستین سال در شهرستان دنا با مشارکت ستاد اقامه نماز و معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان در حال اجرا است.

هادی زارع پور افزود: در این طرح هر یک از مربیان در ابتدای کلاس خود ۱۰ دقیقه به آموزش عملی احکام و قرائت نماز می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه هر سوادآموز تا پایان سال تحصیلی در مجموع ۲۰۰ دقیقه آموزش را فرا می‌گیرد ادامه داد: در پایان سال تحصیلی، اجرای طرح ارزیابی خواهد شد.

فرماندار دنا و رئیس شورا پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان هم گفت: امسال ۲ مرکز یادگیری محلی در شهر پاتاوه و منطقه توت نده راه اندازی شد و برای دهستان سادات محمودی نیز در سال جدید امکان سنجی می‌شود.

عباس بهشتی رو افزود: ۵۰ هزار نفر در ۲ بخش مرکزی و پاتاوه و ۴ دهستان در شهرستان دنا زندگی می‌کنند.

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان دنا هم گفت: امسال میزان پوشش تحصیلی در دوره سوادآموزی ۳۵۰ نفر، دوره تحکیم ۱۴۰ نفر و در دوره انتقال ۹۰ نفر است.

حدادی گفت: ۱۴۲ آموزش دهنده شامل ۱۱۵ زن و ۲۷ مرد کار سوادآموزی شهرستان دنا را برعهده دارند و ۵ فرهنگی نیز با آن‌ها همکاری می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

طرح نماز کلید بهشت با مشارکت ۱۴۰ مربی سوادآموزی در شهرستان دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.