آنلاین شوید، جهانی بفروشید

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان از برگزاری اولین کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی محصولات صنایع دستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان گفت: در راستای اجرایی کردن کمپین صادرات خرده فروشی محصولات با شعار «آنلاین شوید، جهانی بفروشید» همایشی با حضور هنرمندان استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش فردا یکشنبه ۲۶ آذر ماه از سوی شرکت دوزل با مشارکت معاونت صنایع دستی کشور و اداره کل پست استان گلستان در محل سالن اجتماعات اداره کل پست استان برگزار خواهد شد.

کریمی اضافه کرد: مجری این کمپین شرکت زودل که دارای چهار نمایندگی در کشور‌های مختلف دنیا است و براساس توافق‌های انجام‌شده تمام خدماتی که از سوی این شرکت عرضه می‌شود به‌مدت ۶ ماه به صورت رایگان خواهد بود و هیچ حق عضویتی از هنرمندانی که قصد صادرات محصولات خرده فروشی خود را دارند دریافت نمی‌شود.

وی گفت: صادرات خرده‌فروشی صنایع‌دستی به صورت هدیه، وسایل کاربردی و زینتی راه خود را در بازار‌های بین‌المللی باز کرده است و همکاری‌ها در راستای بسترسازی و تسهیل در این امر منجر به کسب سهم بیشتر از بازار‌های اقتصادی و ارتقای جایگاه صنایع‌دستی در بازار‌های بین‌المللی می‌شود.

کریمی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این کمپین آشناسازی هنرمندان صنایع دستی استان از ماهیت و رسالت این پویش در گسترش جایگاه صنایع دستی و ترویج صادرات صنایع دستی استان است.

وی در پایان گفت: کمپین صادرات خرده‌فروشی محصولات صنایع‌دستی از ۲۱ آبان ماه آغاز شده و در ۳۱ استان کشور به مدت ۲۰ روز اجرا خواهد شد و گلستان فردا ۲۶ آذر ماه میزبان این کمپین با شعار «آنلاین شوید، جهانی بفروشید» خواهد بود.

انتهای پیام/ق
 

فروش جهانی محصولات صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.