دستگیری ۲۹ شکارچی غیرمجاز در مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۲۹ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲۵ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت وکنترل مداوم در شهر‌های نور، آمل، بابل، محمودآباد، جویبار، قائمشهر، ساری، کیاسر و بهشهر ۲۹ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲۵ قبضه سلاح شکاری، لاشه بیشاز ۳۰ قطعه پرنده و گوشت ۳ راس خوک دستگیر و بیش از ۸۰ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست نوربا داشتن حکم قضایی و در بازرسی از منزل متخلفی موفق شدند گوشت ۳ راس خوک را کشف وضبط نمایند.

در ماموریت دیگر مامورین یگان این شهرستان در ایزدشهر و امیراباد ساحلی دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری قاچاق و دو قطعه چنگر دستگیرکردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی خود ۹ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری و ۴ قطعه چنگر،۵ قطعه مرغابی،۱ قطعه خوتکاو ۲ قطعه بوتیماردستگیرکردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت وکنترل در این شهرستان پنج شکارچی غیرمجاز را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری و لاشه ۶ قطعه پرنده دستگیر و ۶۱ رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت زنی در دودانگه، زمین‌های زراعی حاشیه جاده لاجیم و اراضی شالیزاری روستای قاجارخیل موفق شدند سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر و ۲۲ رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست قائمشهردر حین گشت وکنترل در آب‌ بندان‌ های سلحشورکلا و زیارکلا از سه شکارچی غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست بهشهر در حین گشت زنی در دراب بندان نمک چال و ضلع جنوبی تالاب میانکاله دو شکارچی غیرمجاز را به همرا دو قبضه سلاح شکاری ولاشه یک قطعه پرنده دستگیر و یک رشته دام هوایی را جمع آوری و دو قطعه مرغابی گرفتاردر دام هوایی را پس از اطمینان از سلامتی در طبیعت رهاسازی کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد درحین  گشت زنی در حوزه استحفاظی دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری و یک قطعه چنگر دستگیر کردند.

مامورین یگان پارک ملی کیاسر در حین گشت زنی در منطقه سادات یک شکارچی غیرمجاز را حین شروع شکار به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست جویبار در حین گشت وکنترل در آب بندان میستان جویبار یک شکارچی غیرمجازرا به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر و سه رشته دام هوایی را جمع آور ولاشه ۶ قطعه اردک طعمه شکار را کشف وضبط کردند.   

متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

کشف ۲۵ قبضه سلاح شکاری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار