کاهش ۱۵ درصدی بودجه عمرانی سال آینده استان مرکزی

استاندار مرکزی از کاهش ۱۵ درصدی بودجه عمرانی سال آینده این استان خبر داد.

کاهش ۱۵ درصدی بودجه عمرانی سال آینده استان مرکزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آقازاده استاندار مرکزی در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان با دو رقمی خواندن بودجه سال آینده کشور گفت:بودجه عمرانی کشور ۳۳ در صد کاهش داشته است و در استان مرکزی هم با حداکثر کاهش ۱۵ درصد روبرو خواهیم بود.

آقا زاده افزود: سال ۹۷ بودجه واقعی تخصیص یافته است و بر اساس عملکرد و نیاز‌های هر استان دیده شده است و به یقین تحولات مثبت و خوبی را شاهد خواهیم بود.
کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با آسیب شناسی کلی نظام بودجه‌ای کشور گفت::اگرچه بودجه نسبت به سنوات گذشته کاهش یافته است، اما می‌توان برنامه ریزی و مدیریت کرد.

کریمی افزود:متاسفانه بودجه‌ها هزینه محور و ظرف یکی دو سال هزینه‌های کشور ۷/۳ افزایش داشته است یعنی اینکه کشور را گران مدیریت می‌کنیم.

حسینی آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم گفت:در حوزه کارکردی باید افزایش درآمد داشته باشیم و دیگر اینکه می‌بایست در اجرای عملکرد وزارت خانه‌ای متبوع تسریع شود و البته ما در مجلس کسر بودجه آموزش و پرورش را نیز بررسی خواهیم کرد.

در این جلسه حقیقی معاون سیاسی و امنیتی، حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری و برخی از مدیران در خصوص تخصیصث اعتبار نظرات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام / ج

استاندار مرکزی کاهش بودجه عمرانی سال آینده خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.